مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آبان 1398 ساعت 12:152019-11-21سياسي

 یزد باید از موقعیت به مقصد گردشگری تبدیل شود


متخصص حوزه ارتباطات و عضو کمیسیون ارتباطات یونسکو با بیان این که یزد باید از موقعیت به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: این که مردم دنیا بدون دیدن یزد چه تصویری از آن دارند، - ایسنا/یزد متخصص حوزه ارتباطات و عضو کمیسیون ارتباطات یونسکو با بیان این که یزد باید از موقعیت به مقصد گردشگری تبدیل شود، گفت: این که مردم دنیا بدون دیدن یزد چه تصویری از آن دارند، مسئله مهمی است که با ارتباطات توسعه می‎توان به آن معنا داد.

یونس شکرخواه در نشست شب یزد که با موضوع شهر؛ فرهنگ و ارتباطات در خانه فرهنگ صدوقی با حضور مسئولان استان یزد برگزار شد، با بیان این که یزد باید از موقعیت به مقصد گردشگری تبدیل شود، اظهار کرد: امروزه در حوزه شهری دو مقوله لنداسکیپ و ماینداسکیپ در نظر گرفته می شود که به ترتیب به مقوله تاریخی و منظره و مقوله فکری یک شهر توجه دارد که مقوله دوم در حوزه گردشگری مهم تر است.

وی افزود: البته دو مقوله دیگر مطرح شده در شهرها با عناوین اکسترنال سیتی و اینترنال سیتی نیز وجود دارد که در مقوله اکسترنال سیتی، کالبد و پوسته شهر و در مقوله اینرتنال سیتی، مفاهیم و رویدادها فراتر از کالبد یک شهر مهم می شود.

این متخصص حوزه ارتباطات با اشاره به ضرورت هدف گذاری هر چه بیشتر تمام المان ها و رویدادهای شهر جهانی یزد با توجه به مقوله اینترنال سیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 یزد باید از موقعیت به مقصد گردشگری تبدیل شود

 یزد باید از موقعیت به مقصد گردشگری تبدیل شود